Zbavte se tuku na břiše

Toužíte po pevných a viditelných břišních svalech? Dřete několikrát za týden v posilovně, ale kýžený výsledky v podobě “pekáče buchet” na břiše se stále nedostavují? Nezoufejte! Tuk v oblasti břicha bývá velmi těžké zhubnout a to zvláště u žen. Pojďme se společně podívat na základní chyby, které brzdí váš progres.

posilování břišních svalů

Nesprávná skladba jídelníčku

Říká se, že jídelníček představuje osmdesát procent úspěchu při hubnutí. Pro ztrátu tuku v jakékoli oblasti lidského těla je důležité být především v kalorickém deficitu. Zároveň je nutné mít správně nastaveny základní makroživiny. Spoustu lidí se dopouští základní chyby, a to že důsledně dodržují svůj tréninkový plán, ale nehlídají si správný jídelníček. Tuky, sacharidy i bílkoviny musí být obsaženy ve vašem denním příjmu v dobrém poměru. Zároveň je nutné, abyste přijímali dostatek potravy, jinak tělo bude vaše tělo ve stresu a přebytečného tuku se nebude zbavovat.

 

Jestliže se chcete tuku zbavit v krátkém čase, pak vyzkoušejte ketogenní dietu, při které budete konzumovat hlavně bílkoviny a tuky. Obě tyto složky je nutné čerpat z kvalitních zdrojů. Lidé mají s touto dietou skvělé výsledky v poměrně krátkém čase.

 

Zaměřte se na silový trénink

Pokud jste milovníci kardio cvičení a silový trénink vám nic neříká, zkuste do svého cvičebního plánu zařadit rovněž posilování. Ze začátku bude naprosto dostačují, když bude posilovat se svou váhou a po čase můžete zařadit i váhy navíc. V rámci silového tréninku budete budovat svaly, které ke své regeneraci potřebují daleko více energie než tuk. To znamená, že díky nárůstu svalové hmoty se váš metabolismus zrychlí a vy se budete pyšnit daleko štíhlejším tělem.

činky v posilovně

Při tréninku se zaměřte na celé tělo, nikoli pouze na břišní svaly. Pro ploché břicho je dobré zařadit do tréninku například dřepy, při kterých dochází k efektivnímu posílení středu těla a břišních svalů.